Met Q Base maak je eenvoudig nieuwe registraties voor onder andere klachten, incidenten, storingen, leveranciersbeoordelingen, directiebeoordelingen en inspectierondes. Deze registraties komen automatisch binnen bij de kwaliteitsfunctionaris en/of teamleider die de melding in behandeling neemt. De registraties zorgen voor een volledig overzicht van alle kwaliteit gerelateerde gebeurtenissen binnen jouw organisatie. Houd de registraties bij en identificeer op deze manier terugkerende problemen. Dit biedt jou de basis voor gerichte verbetermaatregelen.
Met Q Base plan je per registratie gerichte activiteiten, verbetermaatregelen en evaluatiemomenten in. Wanneer er een klacht of incident wordt geregistreerd, kan je direct correctieve acties ondernemen om het probleem op te lossen. Dan is het tijd om corrigerende maatregelen te plannen om te voorkomen dat het probleem zich opnieuw voordoet. Q Base maakt het mogelijk om deze verbeteracties te volgen en evalueren, waarbij overzichtelijk wordt weergegeven welke stappen er zijn genomen en wie verantwoordelijk is. Dit zorgt voor dynamisch en effectief kwaliteitsbeheer en draagt bij aan de aantoonbare borging van de PDCA-cyclus.
Maak met behulp van Q Base eenvoudig alle gewenste analyses. Met een paar klikken heb je direct inzicht in hoeveel registraties er zijn over welk onderwerp, hoe ernstig klachten of incidenten waren en andere nuttige informatie uit alle registraties. Je kunt eenvoudig locaties of kwartalen en jaren met elkaar vergelijken. Je favoriete overzichten sla je op zodat je ze de volgende keer direct tot je beschikking hebt.
Met Q Base maak je eenvoudig nieuwe registraties voor onder andere klachten, incidenten, storingen, leveranciersbeoordelingen, directiebeoordelingen en inspectierondes. Deze registraties komen automatisch binnen bij de kwaliteitsfunctionaris en/of teamleider die de melding in behandeling neemt. De registraties zorgen voor een volledig overzicht van alle kwaliteit gerelateerde gebeurtenissen binnen jouw organisatie. Houd de registraties bij en identificeer op deze manier terugkerende problemen. Dit biedt jou de basis voor gerichte verbetermaatregelen.
Met Q Base plan je per registratie gerichte activiteiten, verbetermaatregelen en evaluatiemomenten in. Wanneer er een klacht of incident wordt geregistreerd, kan je direct correctieve acties ondernemen om het probleem op te lossen. Dan is het tijd om corrigerende maatregelen te plannen om te voorkomen dat het probleem zich opnieuw voordoet. Q Base maakt het mogelijk om deze verbeteracties te volgen en evalueren, waarbij overzichtelijk wordt weergegeven welke stappen er zijn genomen en wie verantwoordelijk is. Dit zorgt voor dynamisch en effectief kwaliteitsbeheer en draagt bij aan de aantoonbare borging van de PDCA-cyclus.
Maak met behulp van Q Base eenvoudig alle gewenste analyses. Met een paar klikken heb je direct inzicht in hoeveel registraties er zijn over welk onderwerp, hoe ernstig klachten of incidenten waren en andere nuttige informatie uit alle registraties. Je kunt eenvoudig locaties of kwartalen en jaren met elkaar vergelijken. Je favoriete overzichten sla je op zodat je ze de volgende keer direct tot je beschikking hebt.
Voor alle terugkerende activiteiten biedt Q Base een overzichtelijke jaarplanning met kalenderweergave. Hierin zie je precies welke activiteiten in welke maand opgepakt moeten worden, wie verantwoordelijk is en wat al afgerond is. Je kunt bijvoorbeeld denken aan een planning voor kwaliteitstaken, personele zaken of voor onderhoud.
Met dit overzicht heb jij de mogelijkheid om proactief te plannen, deadlines te behalen en de voortgang van kwaliteitsactiviteiten te volgen. Aan het eind van het jaar kopieer je de planning eenvoudig naar het nieuwe jaar. Zo werk je gestructureerd en efficiënt aan het behalen van jouw kwaliteitsdoelen.
Binnen Q Base heeft elke registratie een duidelijke aanleiding, bijbehorende acties en een evaluatie. Door middel van het afhandelingsplan werk je actief aan het verbeteren van je kwaliteitsbeheer. Zo draagt Q Base bij aan een aantoonbare verbetercyclus.
Q Base biedt handige functies die jouw registratie- en verbeterproces efficiënter maken. Met deze gebruiksvriendelijke features heb jij altijd en overal inzicht in de kwaliteit van je organisatie.
Ontvang meldingen via e-mail wanneer er acties vanuit een taak voortkomen, zodat je altijd op de hoogte bent.
Stel automatische workflows in, zoals acties voor de klachtenfunctionaris bij het ontvangen van een klacht of activiteiten voor de facilitair manager bij storingen.
Gebruik klantgerichte webformulieren in jouw huisstijl die automatisch in Q Base worden geüpload.
Ontvang een e-mail wanneer er een nieuwe melding wordt ingevoerd om een gestructureerde opvolging te borgen.
Beheer toegangsrechten en bepaal wie welke informatie mag zien en bewerken.
Maak eenvoudig gedetailleerde analyses met behulp van cijfermatige overzichten.
Deze teams vertrouwen dagelijks op Qlink
Christel Hoeflaken
Office Manager / Finance
Henrique Ruijter-Schippers
Teamhoofd Kwaliteit en Medicatieveiligheid
Nienke ter Berge
Huisarts
Noordereinde 59
1243 JJ ‘s-Graveland
Volg ons op
Website Bureau Peters
Beheer al je kwaliteits-documenten eenvoudig en overzichtelijk.
Houd klachten, incidenten, auditresultaten en verbeter-acties moeiteloos bij.
Analyseer en beheers risico’s binnen je processen met een duidelijk overzicht.
Meet en visualiseer prestatie-indicatoren (KPI’s) voor maximale efficiëntie en sturing.
Organiseer personeels-dossiers en deel belangrijke nieuwsitems.
Vergelijk de kwaliteits-managementprestaties van verschillende vestigingen, afdelingen of disciplines.